زیدان: مطمئنم که رونالدو رکوردمسی را می شکند

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

زیدان: مطمئنم که رونالدو رکوردمسی را می شکند

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

زیدان: مطمئنم که رونالدو رکوردمسی را می شکند

زیدان: مطمئنم که رونالدو رکوردمسی را می شکند


زين الدين زيدان، بازيکن اسطوره اي تيم ملي فرانسه و رئال مادريد، امروز در حاشيه يک مراسم تبليغاتي به تمجيد از رونالدو و بنرما پرداخت.


به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو هفته گذشته موفق شد سومین توپ طلای خود را نیز بدست بیاورد و در یک قدمی رکورد لئو مسی که چهار توپ طلا دارد برسد.رونالدو در انتهای مراسم فیفا گالا گفته بود که هدفش رسیدن به چهارمین توپ طلاست.
 زیدان در پاسخ به سوالی در مورد کریستیانو رونالدو به خبرنگاران گفت:" شک ندارم که رونالدو اگر به همین روند ادامه دهد، از رکورد مسی پیشی می گیرد و توپ های طلای بیشتری بدست خواهد آورد. کاری که او هم اکنون در حال انجام دادن است، کار یک بازیکن عادی نیست. کریستیانو انگار از سیاره دیگری آمده است."

زیدان در مورد عملکرد هموطنش کریم بنزما در رئال گفت:" بنزما یک شماره 9 واقعی است. او مهاجمی نیست که بتواند مثل رونالدو سالی 60 گل بزند اما به لطف هماهنگی بالای او و رونالدو، آمار گلزنی های رئال هر فصل بیشتر از سایر تیم هاست. بنزما یک گل ساز فوق العاده است و در مجموع برای رئال بازیکن بسیار مهمی محسوب می شود. برخی مواقع در این مورد که پست او در رئال باید تغییر کند بحث می شود که به نظر من اشتباه است. او در بسیاری مواقع به کمک رئال آمده است."

زیزو در مورد شانس رئال برای قهرمانی در لالیگا گفت:" امیدوارم رئال قهرمان شود چرا که در مسیر درستی قرار دارد اما هنوز نیمی از راه باقی مانده و البته باید امیدوار بود که این روند ادامه یابد."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 29 دی 1393 | 20:34 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.